Reklame

Svadbena zvona Ane Nikolić se, po svemu sudeći, sve bliže čuju, a u prilog tome govori i novost da se lepa pevačica preselila u Podgoricu, kod svog partnera Dragana
Ana Nikolić

SVADBENA zvona Ane Nikolić (33) se, po svemu sudeći, sve bliže čuju, a u prilog tome govori i novost da se lepa pevačica preselila u Podgoricu, kod svog partnera Dragana (43). Pop zvezda se čak ni sa tronedeljnog putovanja po Maleziji nije vratila kući u Beograd, već je ostala u Crnoj Gori, odakle nam je i otkrila detalje vereničkog putovanja.
- Ovo putovanje bilo je nezaboravno i veoma mi je teško pao povratak - rekla nam je Ana. - Budući da sam se pošteno odmorila, moram da se vratim ranije ugovorenim koncertnim aktivnostima, ali i da polako počnem sa prikupljanjem i odabirom pesama za novi album. Dragan i ja smo ovo putovanje planirali punih šest meseci, a ono što je zanimljivo jeste to da smo se u svakom gradu zadržavali po nekoliko dana, a zatim nastavljali putovanje u potrazi za novim avanturama i upoznavanjem tamošnjih znamenitosti. Kuala Lumpur me je najviše fascinirao, prevashodno mentalitetom ljudi, a i tamošnja klima i vlažnost vazduha mi savršeno odgovaraju, toliko da bih mogla da se preselim tamo.
Pevačica kaže da poslednje putovanje, za razliku od prethodnih odmora, nije uključivalo izlaske i šoping, već pravi duhovni preporod.

- Bioritam mi se promenio, svaku noć bih bila u dubokom snu već oko ponoći, a budila sam se već u pet ujutru i, na terasi uz knjigu, posmatrala svitanje. Čovek tek kada se nađe na tako mirnom i spokojnom mestu spozna koliko zapravo živimo u ludom, brzom i stresnom vremenu. Pronašla sam svoj mir. Takođe, svakog jutra sam trčala, dosta plivala i zdravo sam se hranila, tako da je ovo putovanje bilo pravi preporod za mene.

ŽELI DECU
Nakon što je krajem leta obelodanjeno da je obnovila romansu sa Crnogorcem
Draganom T., sa kojim je vezu počela pre skoro godinu dana, atraktivna Paraćinka povukla se u medijsku ilegalu. Posle uspešne turneje "Mafija kafe", pevačica je rešila da se posveti intimnom životu, pa je otpočela život na relaciji Beograd - Podgorica, gde njen izabranik, inače crnogorski arhitekta i građevinski investitor, živi.
Ana i Dragan su se nedavno i verili, a u ovoj godini planiraju da stanu na ludi kamen i prošire porodicu.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.