Reklame

Jelena Milošev

Učesnica „Zvezda Granda“ otkrila da je menadžer Dragan Kovačević pokušao da je iskoristi


Nepristojna ponuda.
„Otac poznatog pop pevača nudio mi je seks za uspeh na estradi... Počeo je da mi priča kako će mi njegov sin napraviti pesmu i kako će mi on biti menadžer, a da se on i ja malo ovako... Rekla sam mu: Gospodine, ja se neću j.bati s vama.“ Ovo je, između ostalog, u ispovesti za Skandal ispričala Jelena Milošev, koja se do prošle subote takmičila u „Zvezdama Granda“. Ali nije želela da otkriva imena.

Pozvali smo je da je pitamo zašto nije otkrila o kome je reč.
- Nisam htela da kažem njegovo ime zato što ne želim da pomutim slavu svom poznatom kolegi. On je uvek bio korektan prema meni - ostala je pri svome Jelena.

Međutim, iz njene priče bilo je jasno da misli na Dragana, oca Saše Kovačevića, s kojim je nekada i nastupala. Pozvali smo pomenutog menadžera.

- Upravo sam pročitao. Šokiran sam! Iskreno rečeno, i ja pretpostavljam da je mislila na mene, ali to je već njen problem. Ona ima problem sa sobom! Ne želim da joj dajem nikakav publicitet, moraće sama da se izbori za to normalnim pristupom estradi, a ne na ovaj način. Nikad mi se ništa slično nije dogodilo - rekao nam je Kovačević.
Nakon ove potvrde ponovo smo pozvali Jelenu i preneli joj njegove reči.

- Pa, ako je on to potvrdio, ja ne želim ništa da dodajem. Pretpostavljala sam da će on to demantovati i zbog toga nisam ni želela da potvrđujem njihova imena. Tako da - to je to. Stojim iza svojih reči i mislim da nisam mala pa da se igram sa ovakvim stvarima - naglasila je Jelena Milošev.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.