Reklame


Holivudska glumica i rediteljka filma „U zemlji krvi i meda“ iskoristila pesmu „Tebi za ljubav“, ali nije pitala pevača

Ukrala mu pesmu, Andja drpila Radišinu pesmu

Kradljivica.
Čuveni pevač narodne muzike Radiša Urošević tužiće holivudsku glumicu Anđelinu Žoli jer je bez pitanja pesmu „Tebi za ljubav“, koju je on snimio 1987. godine, iskoristila u svom rediteljskom prvencu „U zemlji krvi i meda“.

Numera se od prvog do poslednjeg stiha čuje s radija u sceni u kojoj se Srbi, prikazani u filmu kao zlikovci i silovatelji, vesele.

- Sa mnom niko iz njenog tima nije kontaktirao povodom te pesme! Naravno da ću da je tužim! Hvala bogu da hoću! Ne bih ja dozvolio da neko pljuje Srbe i da pesmu koju ja pevam koristi u te svrhe - u dahu je izgovorio Urošević kad smo mu saopštili da je njegov hit upotrebljen u Anđelininom filmu.

- Ja jesam samo izvođač i u principu moje pesme mogu da se puštaju svuda, ali ovo je zloupotreba! Po svaku cenu ću da tužim Anđelinu i sad ću odmah da angažujem advokata - naglasio je Radiša.

(M. K. V.)


Miša Mijatović: Anđi sam prodao pesmu za 1.000 evra, sad se kajem!

Kompozitor Miša Mijatović je, za razliku od Uroševića, znao da će pesma biti upotrebljena u filmu, jer je sa sinom i ćerkom pokojne Radmile Todorović Babić, koja je napisala tekst, prodao Žolijevoj autorska prava.

- Rečeno nam je da je film ljubavne tematike i dali smo im pesmu za 1.000 evra. Potpisali smo i ugovor za procenat od prodaje i emitovanja. Tada nismo znali kakav je to film, ali sad, iz ove perspektive, ne bih je dao ni za kakve pare! Ipak, ne osećam se prevarenim, jer nismo tražili scenario, poverovali smo da je priča ljubavna. Uostalom, nemamo mi ništa s tim, naša je samo pesma!

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.