Reklame


Muzičar odgovorio na optužbe bivše supruge da ju je zlostavljao u braku, u kojem su bili 25 godina


Nasilje u porodici.
Digao sam ruku na Sonju! I ja na nju, a i ona na mene... Ali ne u isto vreme. A i zaključavala je vrata i nije me puštala u kuću... Ona mene veoma dobro poznaje i umela je jednom rečenicom da me izbaci iz koloseka, i onda ja poludim, udarim je, pa se posle kajem i izvinjavam - rekao je Miki Jevremović u intervjuu za nedeljnik Puls nakon što ga je bivša supruga Sonja Đorđević Kulijer, s kojom je proveo 25 godina u braku, nedavno optužila za fizičko zlostavljanje.

Ona je u svojoj ispovesti ispričala da se muzičar kockao, da ju je varao i da se nakon njihovog razvoda trudio da ćerku Jelenu odvoji od nje. Jelena se pre četiri godine odrekla majke.

- Sa Sonjom sam bio skoro trideset godina, i posle je učinila šta je učinila: razvela se, da bi se posle dva meseca udala za drugog - kazao je Miki i dodao da nije istina da je bila posvećena majka:

- Ona je bila u Rusiji i tamo ganjala karijeru s nekim ljudima. Ali glupo je da sad pričam o tome. Više bih voleo da tih 25 godina pamtim po mojoj ljubavi prema njoj. A žao mi je što ona pokušava da to uništi. Zašto to radi? Možda da bi me još jednom ranila.

Sonja, nemoj     da progovorim

Jelena Jevremović Nedeljković, Mikijeva i Sonjina ćerka, nema lepe reči za svoju majku.
- Uz tatu sam zato što me je zadužio za ceo život, tako što me podržava i što je tu, pored mene. I ko kaže da se Sonja nije udala? To nije istina. I nije iz Rusije dolazila na svakih dvadeset dana, ali bolje da ja ne pričam. Ako progovorim, neće je oprati ni Dunav ni Sava! Nije istina ni da sam bila u svađi sa ocem. Uvek sam govorila s Mikijem i uvek sam s njim bila u super odnosima - naglasila je Jelena.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.