Reklame


Razvrat - U biografiji Mimi Alford, bivše stažistkinje u Beloj kući, navodi se da ju je Kenedi navodio na oralni seks sa svojim prijateljima i primoravao da uzima drogu
Kenedijeva Monika Levinski .... Mimi Alford, stažistkinja Bele kuće i predsednikova konkubina
Američka penzionerka Mimi Alford, koja je svoj radni vek provela u crkvi, u svojoj autobiografiji ispričala je priču o svojoj osamnaestomesečnoj vezi sa predsednikom Džonom Kenedijem. Kako je navela gospođa Alford, Kenedi joj je oduzeo nevinost dok je radila kao pripravnica u Beloj kući. Mimi Alford tada je imala osamnaest godina.
Afera između stažistkinje i predsednika počela je leta 1962. godine i trajala je sve do Kenedijeve smrti novembra 1963. godine. Mimi Alford, kojoj je devojačko prezime bilo Berdsli, počela je da radi u predsednikovom odeljenju za odnose sa medijima. Nakon što se upoznala sa predsednikom, Kenedi joj je predložio da joj lično pokaže Belu kuću. Mimi Alford tvrdi da ju je Kenedi odveo u sobu Džeki Kenedi, svoje supruge, i da joj je bez reči skinuo odeću. Mimi Alford je oklevala, što je Kenedija navelo da je pita: „Valjda si ovo radila ranije?" Odgovorila je: „Ne." Kenedija to nije zaustavilo.
Mimi Alford Kenedija nije nikada zvala ni „Džon" ni po njegovom uobičajenom nadimku „Džek", i umesto toga obraćala mu se sa „gospodine predsedniče" čak i kada su bili zajedno u postelji. Alfordova je opisala svog bivšeg šefa, velikog bonvivana i plejboja, kao „razigranu" osobu, a seks sa njim kao „raznovrstan i zabavan". Ispričala je da su proveli puno vremena kupajući se u kadi i da je nosila Kenedijeve pidžame. Međutim, Kenedi se sa njom nikada nije poljubio i podvrgavao ju je onome što je nazvala „igra čekanja" - naložio bi joj da ostane u hotelu i čeka njegov poziv.

Podvodio je prijatelju

Gospođa Alford ispričala je i vrlo degradirajući detalj koji baca sasvim novo svetlo na Kenedija.
- Predsednik me je zamolio da se „pobrinem" za njegovog prijatelja Dejva Pauersa, jer je, kako je rekao, „izgledao malo napeto". To se dogodilo prilikom kupanja u bazenu Bele kuće. Znam da me je čikao i znam tačno šta je hteo: izazivao me je da pružim oralni seks Pauersu. Ne verujem da je predsednik zaista mislio da ću to uraditi, ali moram sa stidom reći da sam to učinila. Predsednik je ćutao i gledao - ispričala je gospođa Alford. Ona je takođe rekla da ju je jedne večeri Kenedi primorao da uzme laku drogu amil-nitrit, poznatu po tome što dodatno stimuliše čula pri seksu.
Tamna strana glamura .... Džon i Džeki Kenedi
- Rekla sam da neću, ali on mi je ipak stavio drogu pod nos i morala sam da udahnem. Bila sam vrlo uplašena - ispričala je.
Kenedijeva ljubavnica navela je i trenutak koji odslikava Kenedijeve zebnje da će se kubanska raketna kriza 1962. godine završiti nuklearnom katastrofom.
- Rekao mi je: „Više bih voleo da mi deca budu crvena nego mrtva" - navela je.

Mislila je da je trudna

Poslednji put Mimi i Džon videli su se nedelju dana pred Kenedijevu smrt. Susret se odigrao u hotelu „Karlajl" na Menhetnu, a Mimi je u tom trenutku bila verena za svoju ljubav iz koledža Tonija Fenstoka.
- Dugo me je grlio i rekao: „Voleo bih da ideš u Teksas sa mnom." Dodao je i da će me zvati kada se vrati. Ophrvala me je velika tuga. „Predsedniče, upamtite da se ja udajem." „Znam, ali ću te ipak zvati" - rekao je.
Mimi Alford u jednom trenutku bila je uverena da nosi Kenedijevo dete, ali „uzbuna" je brzo prošla. Imala je i priliku da vidi predsednika u njegovom najbolnijem trenutku, kada je preminuo njegov sinčić Patrik Buvije Kenedi.
- Do tada nisam u svom životu došla u situaciju da vidim kako izgleda prava bol. Džon me je pozvao da sednemo na balkon, u toplo letnje veče. Pored njegove stolice bilo je puno pisama saučešća. Uzimao je jedno po jedno i čitao mi, i suze su mu tekle niz obraze. Povremeno je pisao beleške na poleđini pisama, verovatno podsetnik da treba da odgovori na njih - ispričala je. 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.