Reklame


Folkerka odgovorila na uvrede hrvatske pevačice i njenog partnera u rijalitiju „Parovi“


Doneli haos.
Alka Vuica i njen partner Ivica ušli su u rijaliti „Parovi“ i odmah udarili na Zoricu Marković, koja je u šouu bila gošća.

- Mislio sam da je ovo Boki 13. Baš sam hteo reći da je na TV mnogo lepši. Ko je ono bio? - pitao je Ivica nakon što je Zorica otišla.

- Neka novinarka - rekla je nezainteresovano Alka.

Kad smo pozvali Zoricu, imala je spreman odgovor na uvrede.

- Mene je u startu iznervirala Alka, kada je pitala da li je moguće da Srbi još uvek jedu sarmu i  dodala da ne zna koliko će dugo izdržati u ovom toru. Je l’ ona to sve nas smatra ovcama?! To što me porede sa Bokijem 13, inteligentnim i uspešnim dečkom, meni je čast.
Kao srpska pevačica koja je dobila zlatnu plaketu za očuvanje narodne muzike, mogu sebi da dozvolim i da uputim Alki Vuici i onom njenom akrepu jednu sočnu srpsku psovku: „Oboje ste k...ac na biciklu“ - kaže za Kurir Zorica 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.