Reklame


Zaratili Vlado Georgijev i Boki 13 !
“Pošto je petak 13, a meni ne treba ovakva kapa kao Bokiju, poželeću vam da primate plate ko što Boki 13 prima svakog dana”, rekao je Vlado Georgijev okupljenim Obrenovčanima na dočeku Pravoslavne Nove godine, verovatno bez želje da započne rat sa kurpulentnim Makedoncem. Ipak, nakon ovih prozivki Boki se naravno oglasio.




“Ko je to rekao? Vlado Georgiev? Verovatno je opet bio šlogiran od alkohola! Sećam se kada je nastupao u Skoplju, kako je padao po sceni i teturao se po bini. Trebalo je da poželi svojim fanovima da svakog dana dobijaju onoliko para koliko on popije i primi drugih stvari, tako bi bili mulitmilijarderi”, poručio je Boki 13.
Nakon razgovora sa Bokijem, novinari su ponovo okrenuli Vladu, ali on ovog puta nije bio željan razgovora.
“Želim vam sve najbolje i da me više ne zovete. Ne znam ni zašto sam vam uopšte odgovorio i što se uvlačim u vaše jezive i jeftine priče. To je moj komentar i na vas i na tu trandžu”, odgovorio je Georgiev, dok je Boki 13 nastavio sa peckanjem.
“Ma čim on mene pominje u novogodišnjoj noći, shvatam da je jedan od mojih najvatrenijih fanova. Vlado, I love you!”, kroz smeh je izjavio Jovanovski.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.