Reklame


Turneja JK otkazana, prodato samo 77 karata?!
Jelena Karleuša
Folk pevačica Jelena Karleuša otkazala je australijsku turneju zbog loše prodaje karata, a ne zato što, kako je ona navela, nije dobila vizu
Estradni menadžer Dušan Guša, koji organizuje australijske turneje našim najvećim muzičkim zvezdama, planirada tuži JK zbog otkazivanja koncerata u Sidneju, Melburnu i Pertu za koje je, kako on navodi, prodala samo 77 karata!
Dušan je kontaktirao redakciju Press-a revoltiran pevačicinim izjavama u medijima da turneja u Australiji nije održana jer ona nije dobila vizu. On tvrdi da su Jelena i njen portparol Zoran Birtašević otkazali koncerte kada su shvatili da je prodato veoma malo karata i nisu hteli da izmire troškove koji su dotad napravljeni.
“Zahvaljujući mojim vezama vizu je dobila na vreme, tako da je Jelena govorila neistinu kada je za medije izjavila da je to razlog što neće doći u Australiju. Da govorim istinu dokaz su papiri koje vam šaljem. Planirana su tri koncerta, i to u Pertu, gde je prodato samo 17 karata, i Melburnu i Sidneju, gde je prodato po 30 karata.Svakodnevno sam bio u kontaktu sa Jeleninim menadžerom Zoranom Birtaševićem, imali su brojne zahteve, koje sam ispunjavao i plaćao. Kada sam mu rekao koliko ulaznica je prodato, najpre je hteo da se nastupi pomere za nedelju dana. Bilo je pokušaja da se turneja odradi u martu, ali to je propalo. Zatim su turneju otkazali. Kao dokaz imate sve naše prepiske putem mejla”, navodi Dušan, i kaže da nikada nikakve izjave nije davao u medijima već da su to oni činili umesto njega.
“Pojavljivale su se neke moje izjave u medijima koje nikad nisam dao, već ih je u moje ime davao Birtašević. Jelena će morati da izmiri sve troškove koje sam imao zbog nje”, poručio je Guša.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.