Reklame


Slavna rukometašica iz dana u dan izaziva svađe i diže tenziju među stanarima vile. Najstariji su u rijalitiju "Parovi" i najviše se svađaju, pa i za najbezazlenije momente. Posle simpatične igre "trka pacova", Ljilja Gajić je bila najbolja, a zatim su pošli da popiju kafu.
Ceca Kitić i njen suprug
 
- Dajte prvo Ljilji kafu, ona je pobedila u trci pacova, provocirala je Ceca Kitić, na šta je Ljilja burno reagovala:
- Jedi g...! Treba da se lečiš!

Zaplakala je i Miki Jevremović je tešio:
- Nemoj da reaguješ. Dovoljno su se razotkrili sami, svi su shvatili ko su Ceca i Milan. Srozali su se. Mene je pet dana provocirala, išla je za mnom i stalno nešto govorila. Ja sam ćutao, jer ne želim da se više uvlačim u njihove priče i svađe.


- Ali, Miki, da li mi čuješ creva? Vidiš koliko se nerviram? Bojim se. Kad nešto šušne unutra, ja drhtim. Izgledam jaka spolja, a unutra sam jako bolesna. Ti znaš sve.
Želim ostatak života da posvetim ovom što me mulči i pojavi se jedna kobiletina da se..e po tome. Kako je nije sramota? Ona ugrožava moje zdravlje, plakala je Ljiljana.
A, u dvorištu, Ceca je objašnjavala svoj sukob sa Ljiljom.

- Ništa joj nisam radila, a ona tako.
Slušao je Ivica, dečko Alke Vuice, koji je rekao da mu se Miki Jevrmović veoma dopada, da je oduševljen njegovim ponašanjem, stavom, kako govori, peva.

- On je gospodin, kakvih ovde nema, rekla je Ljilja Gajić, čiju tešku sudbinu i o njenoj borbi protiv raka mnogi znaju.

Inače, Ljilji uvek pozli posle sukoba sa Cecom, dok je Mikiju izmeren visok pritisak.
- Jako me potreslo njihovo neljudsko ponašanje – rekao je Miki. – Ali, moram da vodim računa. Izaćiće oni. Sve se ovde snima, vide ljudi kako se ponašaju. Ne treba imati kontakta sa njima, nek se udave u sopstevnom đubretu. Mislili su ućiće, protrčaće tri meseca i uzeti pare. Nije to talo lako. Otkrili su ko su. 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.