Reklame


Parovi: Marija pokazala grudi, Jelena ošamarila Nikolu
Učesnica rijalitija „Parovi" Marija Aćimović, koja je u vilu Hepi televizije ušla sa manekenom Stevanom Arsenijevićem, uz alkohol i muziku zaboravila je na kamere


Nakon nekoliko čaša šampanjca Marija je skočila u bazen i priključila se društvu koje se kupalo u peni. Marija je ubrzo skinula majicu i sevnule su gole grudi. Ukućani su bili iznenađeni, ali joj to nije smetalo i đuskala je i pričala s njima kao da nije polugola.- Naučila sam lekciju, neću se više tako ponašati. Nikad mi se to nije desilo ranije u životu. Ovo je prvi put da sam više popila - pravdala se Marija za večerom iako joj dečko ništa nije zamerio.
2
Pena parti doneo je nevolje i Nikoli Paunoviću, koji se u bazenu ljubio sa nepoznatom devojkom kako bi se osvetio svojoj devojci Sonji zbog flerta sa konobarom. Kada je to videla Jelena, devojka jednog ukućanina, prišla mu je i lupila šamar.- Zaslužio sam, užasno sam se izblamirao. Žao mi je što se sa Sonjom svađam oko sitnica - rekao je Nikola, još uvek polupijan i zahvalio devojci što je ponosno podnela njegovo ponašanje i nije odreagovala.
3
Jedina koja se nije kupala u bazenu bila je pevačica Slađana Đorđević Bucka, što su ukućani objasnili njenim viškom kilograma.- Zamerili su mi na kilaži u prethodnom šouu u kome sam se takmičila u pevanju. Bila sam mnogo povređena i ne želim da me više zbog toga neko proziva. Nisam došla na izbor za mis već da pokažem ličnost, a u bazen nisam ušla jer sam alergična na hlor - rekla je Bucka, ali joj cimeri nisu poverovali.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.