Reklame


PAROVI: Bucka više ništa ne može da obuče
Slađana Đorđević u rijalitiju „Parovi“ dobila još pet kilograma


Dok je Darko pokušavao da je smiri u kupatilu, Bucka je pred gledocima Hepi televizije rekla:
- Ovo je strašno. Ne mogu ni ovu bluzu da obučem. Ovde sam, u struku dobila
četiri,pet kilograma...
- Ja ništa ne vidim – rekao joj je Darko.
- Vidim ja. zato sam i nervozna, jer mi bluza ne stoji kao ranije.


Prezgodna Dea Tošić posmatrala je njih dvoje u kupatilu kako razgovaraju o kilogramima i jedva se suzdržavala da ne prasne u smeh.
Nedugo zatim, MIlan i Ceca Kitić skrenuli su pažnju Darku da mu je zadnjica sve veća i da mora malo da smrša.
- Vidim kako me zatežu farmerke, poludeo sam – rekao je Darko.

Bitno je da se njih dvoje vole, kilogrami nisu važni.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.