Reklame


Slađana Đorđević Bucka i njen dečko Darko, još jednom su pokazali da kamere nisu problem i ne može ih ništa sprečiti ako žele da vode ljubav. Prvo je Darko, neposredno pre spavanja, šaputao u kameru, moleći režiju da skloni kameru na drugu stranu, da mu je potrebno da se opusti.

- Kad čujem da zuji, nije mi dobro – pričao je Darko, a onda zagrlio svoju Bucku i zaboravio i na kamere i ostale goste u vili rijalitija „Parovi“, koje direktno gledaju na televiziji Hepi..
Ljubili su se, mazili, on joj je stalno nešto pričao.

- Mame me tvoje grudi – šaputao joj je.
- Možeš li da ne komentarišeš, snima nas kamera – upozoravala ga je Bucka.

A, onda je Darko skočio na nju, rekavši:

- Ljubavi, volim te. Rekao sam sebi, briga me za kamere. Rekao sam, Dare, care, navali.

Oboje su se kikotali, ali je bilo očigledno da se nešto dešava pod jorganom, posebno što se u jednom trenutku jorgan pomerio, posle čega su ovo dvoje učesnika rijalitija „Parovi“ promenili pozu.

S obzirom da se nisu utišali, bez obzira na kamere i gledoce televizije Hepi, čak su i ostali ukućani posmatrali u njihovom pravcu, ne verujući šta njih dvoje rade, pred očima mnogih ljudi.






0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.