Reklame


Hrvatska pevačica Alka Vuica danas je bez najave napustila rijaliti “Parovi” i nestala u pravcu nepoznatom produkciji. Prethodno su ona i njen partner Ivica pokazali netrpeljivost jedno prema drugome. Dok je Alka sedela u bašti njen dragi je prišao i nešto ju je pitao, na šta je ona odgovorila prilično nezainteresovano, što je njega mnogo naljutilo…
Alka Vuica, koja je najavljivana kao veliko pojačanje ekipi rijalitija “Parovi”, danas je, kako prenosi Story, pobegla iz luksuzne vile. Ekipa ovog šou programa ne zna gde je Alka otišla i šta je prethodilo njenoj odluci. Ono što je poznato je svađa između nje i njenog dečka, pa se postavlja pitanje da li je to uzrok njene iznenadne odluke?! “Ti nisi normalna. Kako to pričaš sa mnom? Stalno nešto lupetaš. Ponašaš se prema meni kao da sam ti ja neka šlapa. Nisam ja šlapa! Ja sam ovde došao zbog tebe. Sve vreme te štitim i očekujem da ti meni čuvaš leđa”, vikao je na pevačicu njen partner, a ona je uzvratila oštro: “Nemaš ti šta meni da čuvaš leđa, mogu i sama. Šta ti je? Jesi li pijan?!”
“Nisam pijan. Besan sam što se tako ponašaš prema meni. Stalno me nešto poklapaš. Ja mogu i da izađem, a sve penale ćeš ti da plaćaš. Tebi čovek ne može ništa da kaže. Samo te slušam kako za stolom upadaš ljudima u reč. Ništa tebi ne odgovara. Ni hrana niti piće”, vikao je.
“Ivice, jesi li ti batler? Šta je sa tobom? Loš si glumac. A bio si bolji…”
Nešto kasnije, Alka je pričala o Anđelini Džoli, komentarišući koliko je ona zahtevna i ne pristaje na neke normalne uslove. “Ona ne može na to da pristane, jer joj Amerika to nalaže”, umešao se Ivica. “Ma, daj, nemaš pojma”, skresala mu je Alka. “Opet TI! Sa tobom se ne može razgovarati! Ti si najbolje i tebi niko ništa ne može reći..”
Nakon ove svađe, Alki se gubi svaki trag…

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.