Reklame


Mislila sam da će Željko ubiti Vesnu!
Ako je verovati ljudima koji su Vesnu Zmijanac i njenog dečka Željka Rstića dočekali u Australiji, par ima velike probleme, zbog kojih su navodno ispaštali i organizatori turneje!
Naime, nakon što je Danilo Vranešević, menadžer „Balkantima“, za „Alo!“ ispričao kako je zbog svađe pevačice i biznismena tokom boravka u „zemlji kengura“ morala da interveniše i policija, našoj redakciji se javila Daniela Zarić, koja je lično bila garant Željku Rstiću jer preko Vesne nije mogao da dobije vizu za Australiju.
- Moj prijatelj Danilo me je zamolio da budem garant za dečka Vesne Zmijanac. Pristala sam kako bih mu pomogla i na najbolji mogući način zajedno sa njim ugostila poznatu pevačicu. Danilo mi je čak dao 10.000 dolara kao kauciju za njega jer tako nalaže zakon. Kada sam videla da je Željko Rstić demantovao da se svađao sa Vesnom i da poriče da je policija intervenisala, kao i da ona tvrdi da nije bila ispoštovana, rešila sam da kažem sve što imam jer to zaista nije u redu. Njih dvoje su se jednog dana, iz njima poznatih razloga, toliko posvađali da niko nije mogao da ih smiri. Dečko Vesne Zmijanac je bukvalno poludeo i mislila sam da će da je ubije. Nastao je potpuni haos i uprava Srpskog centra je morala da pozove policiju jer je to bilo jedino rešenje. Nakon dosta pogrdnih reči koje su jedno drugom uputili, Željko je izašao na ulicu i pričao kako će da se ubije. Bilo je strašno - priča za naš list žena koja je garantovala za boravak Vesninog partnera i dodaje da je drama trajala dugo.
- Cela ta svađa i haos trajali su oko tri sata i tek dolaskom policije i uzimanjem izjava su se stvari malo stišale. Pošto sam ja garantovala za boravak tog gospodina ovde, morala sam i ja da dam izjavu nadležnim organima. Nekako sam uspela da „ispeglam“ stvari i kažem da se to neće ponoviti i da je to bila samo svađa, nakon koje će se sve vratiti u normalu. Baš zbog toga mi je bilo krivo kada sam videla u novinama da pričaju da nisu bili ispoštovani. Zbog svega što se desilo, ja sada nikome ne mogu budem garant za dolazak ovamo - priča Daniela Zarić i kometariše da ne zna kako će njen prijatelj Danilo Vranašević, menadžer „Balkantima“, vratiti novac koji je uložio u Zmijančevu jer ona nije održala sve dogovorene koncerte.

„Hotel od 375 dolara za noć joj je bio loš!“
Daniela Zarić ističe da je za Vesnu i njenog dečka obezbedila smeštaj u hotelu u centru Sidneja, u kojem noćenje košta 375 dolara, ali da to pevačici nije bilo po volji.
- Taj hotel je bio prelep, potrudila sam se da bude na najvišem nivou jer je, po pom mišljenju, ona kao zvezda to i zaslužila. Međutim, hotel u centru Sidneja, u kojem noćenje košta oko 375 dolara, Vesni nije odgovarao pa je i iz njega izašla i bila ljuta. Zaposleni su me pitali šta nije u redu i da li su u nečemu pogrešili. Zaista nisam mogla da verujem. Sve račune iz hotela čuvam, tako da imam dokaz da nam je obraz čist - izjavila je Daniela za „Alo!“.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.