Reklame

etrdesetdvogodišnja Kristal Voren iz engleskog grada Brajtona priznala je da je spavala sa više od 1000 muškaraca. Ona je do sedamnaeste godine već imala 40 ljubavnika.
Menadžerka maloprodaje pripisuje svoju zavisnost od seksa činjenici da je u petoj godini prisustvovala bolnom razvodu svojih roditelja.

 

"Ljudi obično ne povezuju seksualnu zavisnost sa ženama. Obično se misli da smo mi te koje izmišljaju izgovore kada se svetla pogase, ali sa mnom je drugačije. Ja razmišljam o seksu po ceo dan", izjavila je Kristal za "Dejli Miror".
 
Kako kaže, ona vikendom često obilazi barove i kafiće u potrazi za muškarcem kog će povesti kući. Dešavalo joj se da u roku od 24 sata spava sa sedmoricom različitih muškaraca, a to bi nazivala "lošim danom". Ponekad bi u seksu učestvovalo nekoliko partnera istovremeno.
 
Vorenova je izgubila nevinost u petnaestoj godini i veruje da je gotovo odmah postala seksualni zavisnik. Osećaj da je neko želi, koji je iskusila sa svojim prvim ljubavnikom, navodio ju je da uvek želi još.
 
Cifra od četrdeset ljubavnika, koju je dostigla do sedamnaeste godine nije joj se činila naročito velikom. "Nisam znala da je to neuobičajen broj. Sve što sam znala bilo je da sam se osećala dobro dok sam imala seks", objašnjava ona.
 
Kristal ističe da uvek koristi zaštitu i da nikada nije imala nijednu polno prenosivu bolest. Nažalost, ona nije sposobna da bude majka.
 
Ona je danas svesna da boluje od zavisnosti, ali kaže da ne može ništa protiv toga, jer se svaki put kada pokuša da se odrekne seksa oseća veoma loše. "Ako par dana provedem bez seksa, upadam u depresiju i imam manjak energije", kaže Kristal.
 
Iako su joj neke prijateljice već okrenule leđa zbog promiskuitetnog ponašanja, ona ne planira da potraži profesionalnu pomoć. "Seks je jedina stvar koja čini da se osećam dobro u svojoj koži. Prestaću tek kada muškarci budu počeli da me odbijaju, ali verujte mi da nisam ponosna na to", istakla je Kristal.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.