Reklame


CNN: Gogine pesme su smeće!!!
Goga Sekulić mesecima je najavljivala CNN-ovu emisiju u kojoj će Srbija biti predstavljena na pozitivan način kroz folk muziku, ali u dokumentarcu „Poročni vodič na Balkanu - drugi deo“, koji je objavljen na internetu, nije sve tako bajno, budući da su pevačicu označili kao predstavnika muzičkog pravca koji podstiče alkohol, seks, drogu i nasilje, a potiče iz kriminala!


Predstavnike turbofolka voditelj dokumentarca Tomas Morton nazvao je „drugom vrstom“, a taj muzički pravac u više navrata i „đubretom“, međutim, jedina domaća predstavnica u tom filmu Goga Sekulić ipak je oduševljena čitavim projektom?!
- Prezadovoljna sam! Svi oko mene koji su pogledali snimak su oduševljeni i drago im je što sam baš ja pored dve najveće zvezde, Brene i Cece, odabrana da predstavljm srpski turbo folk. Koliko znam, želeli su intervju sa Cecom, ali ona je u pritvoru, Brena na znam iz kog razloga nije mogla, a onda su se odlučili za Karleušu, koja im je tražila mnogo para. Potom su odlučili da pozovu mene jer imam glas sličan Cecinom - objasnila je Goga, koja je ostala pri svom stavu i nakon što smo joj preveli negativne ocene o njenoj muzici iznesene u filmu!
- Budi realna, ne može svako da dođe do CNN-a. Mnogi naši glumci provedu godine i godine u Americi i ne urade ništa, a ovi ljudi su došli do nas, angažovali mene i pri tom me nazvali Cecinom naslednicom. Pa gde ćeš većeg komplimenta - objasnila je Sekulićeva, kojoj ne smetaju ni izjave kompozitora Kornelija Kovača o tome da se turbofolk pevačice biraju tako da raspolažu dobrim izgledom, a lošim glasom, te da od njih reditelji spotova zahtevaju da se skinu kako bi pokazale velike grudi i kratke suknje.
- Svako ima svoje mišljenje i ima pravo da ga iskaže. O ukusima se ne raspravlja, mada, reći ću vam samo jedno. Dok oni raspravljaju, ja zarađujem i pojavljujem se na CNN-u - završila je Goga razgovor za „Alo!“.
Kornelije Kovač, koji je u „Poročnom vodiču na Balkanu - drugi deo” nazvan „srpskim Eltonom Džonom“, takođe je zadovoljan saradnjom sa ekipom CNN-a, iako još nije gledao film.
- Nisam video dokumentarac, ali znam da nisam bio njihov jedini sagovornik. Sad od vas saznajem da su me nazvali srpskim Eltonom Džonom i zaista ne znam zbog čega. Moguće je da je razlog to što smo sličnih godina, ali i zbog svega što sam u svom poslu uradio. Moram vam reći da se svetske zvezde od naših razlikuju po uslovima u kojima rade - izjavio je Kovač za „Alo!“.
Zanimljivo je da Goga, koja je u filmu označena kao „potencijalna naslednica Cecinog trona“ (?!), zbog slabog poznavanja engleskog jezika, o turbofolku nije rekla gotovo ništa. Ali, zato je Tomasa Mortona izvela u provod, na osnovu čega je on zaključio da sve vrvi od obezbeđenja i alkohola, u kojem je i sam uživao, ali da se droga ipak ne prodaje u klubovima.
Gle čuda!

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.