Reklame


Cecinu decu vređali u školi, vile nema u testamentu!
Vila pevačice Svetlane – Cece Ražnatović (38) oko koje se spore naslednici ubijenog Željka Ražnatovića Arkana (48) nema u testamentu koji je on napisao nekoliko meseci pre pogibije, otkriva Borislav Pelević, kum ubijenog komandanta Srpske dobrovoljačke garde i srpske folkerke.




Pelević kaže da mu je Arkan rekao da je luksuznu vilu od 700 kvadrata u Ljutice Bogdana 3, na Dedinju, još 1996. prepisao na Cecu, četiri godine pre sastavljanja testamenta.
- Tada mi je rekao: “Ono je sada Cecina kuća. Ja sam to njoj prepisao.“ To je bilo tri-četiri godine pre potpisivanja testamenta, tako da ta kuća nije ni trebalo da bude predmet spora između Cece i njegove žene i dece iz ranijih brakova. Arkan je Ceci još samo ostavio upravljanje Fudbalskim klubom Obilić, koji joj je doneo probleme, troškove, a na kraju i kaznu. U stvari, ostavio joj je kamen oko vrata – izjavio je za naš list Pelević.
On navodi da je Arkan odlučio da napiše testament 1999, za vreme NATO bombardovanja, pošto je postojala opasnost da bude ubijen zbog svog angažovanja na Kosovu i Metohiji.
- Znao je da je njegova kuća na Dedinju locirana kao meta za napad NATO i on se zbog toga sa Cecom i decom preselio u hotel „Interkontinental“. Tamo su boravili mnogobrojni strani novinari, pa se zbog njih očekivalo da hotel neće biti bombardovan. Tada je izneo i neke vredne slike iz kuće. Jednog dana me je pozvao i rekao mi je: „Peki“, tako me je zvao, „dođi nešto da potpišeš“. Otišao sam kod njega, a tamo je već bio i njegov advokat Zoran Jovanović. Tada mi je saopštio da treba da potpišem njegov testament. Rekao mi je: „Teška su vremena, kuću su mi locirali, imam mnogo dece, treba da ovo da potpišeš.“ Nerado sam to učinio i nisam uopšte čitao šta piše u tom testamentu. Plašio se da će u slučaju da mu se nešto desi biti nesporazuma između njegove dece iz prvog i drugog braka. Tek kasnije, kada je testament postao predmet sudskog spora, saznao sam da u njemu nema vile na Dedinju – priča Pelević.
On nije želeo da komentariše optužbe Vojina Ražnatovića (28), Arkanovog sina iz braka sa Natalijom Martinović, koji je u eksluzivnom intervjuu  izjavio da je Ceca lažirala testament uz njegovu i pomoć Dragana Markovića Palme.
- Nikada neću komentarisati decu mog kuma, koju volim i mnogo poštujem. On to verovatno govori iz nekog ogorčenja, koje je produkt porodičnih sukoba posle razvoda roditelja, i ja to razumem. Mislim da se Arkan nije ogrešio ni o tu decu. Oni su lepo živeli u Grčkoj, a čuo sam da su svi završili fakultete u Americi. Testament nije lažan, nekoliko veštaka na suđenju je utvrdilo da su Željkov, moj i potpis Dragana Markovića Palme autentični, kao i da je napisan pre njegove smrti – kategoričan je Pelević.

Protivio se vezi Cece i Arkana
„Protivio sam se u početku vezi Arkana i Cece jer sam i sam imao brak iza sebe i znam koliko je moj sin patio zbog toga. To sam i rekao Arkanu, a i Ceca je znala za to. Ona mi to nije uzela za zlo, a Arkan me kasnije zvao za kuma“, kaže Pelević i otkriva da piše knjigu „Arkan, moj kum“.
Vređali Cecinu decu u školi
Pelević otkriva da je Ceca decu poslala na Kipar jer su trpela uvrede u školi. „Deca nisu mogla da opstanu u takvoj situaciji, da im neko govori da je im je majka zatvorenica. Nije joj bilo lako da to uradi. Evo, sada su došla sa Kipra da sa majkom provedu Božić“, kaže Pelević.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.