Reklame


Ceca: Nosim prokletstvo!
Svetlana Kitić plaši se crne magije! Naime, otkako je ušla u rijaliti program „Parovi“, bivša rukometašica imala je nekoliko žestokih sukoba sa suprugom Milanom Magićem, ali tek kada je ispričala šta je sve doživela sa bivšim partnerima, postalo je jasno da je to zapravo sitnica.










Ceca je u rijalitiju izrazila sumnju da je na njenu porodicu bačeno prokletstvo jer je Zoran Kovačević Koča, otac njene ćerke Saške, ubijen na kućnom pragu, a treći suprug Goran Bogunović, sa kojim ima ćerku Maru, naprasno je nestao.
- Imam troje dece od tri različita čoveka. Saškin otac je ubijen pred kućom. Ubijen je jer nije hteo da plaća reket. Držao je kockarnicu „Fer plej“ - pričala je Martini Rajić, na šta je manekenka postavila pitanje da li je on bio oženjen.
- Ovo ti govorim jer ta žena i deca žive blizu mene. On jeste bio u braku, ali je hteo da se razvede i da se mi venčamo. Kad sam ga upoznala, imao je svoj stan, nije živeo s njima. Odbila sam da se venčamo jer mi to nije bilo toliko važno, ali sam nastavila da živim s njim. Onda sam ostala trudna i rodila ćerku - pričala je najbolja svetska rukometašica svih vremena, a onda nastavila sa prepričavanjem svoje tužne sudbine.
- Moj bivši suprug Goran Bogunović zvanično se vodi kao nestao, mada ja verujem i čula sam neke priče da više nije živ. Još 1996. godine, pošao je u Mađarsku i od tada mu se gubi svaki trag. Čula sam neke priče koje se podudaraju, tako da verujem da mu se dogodilo nešto strašno. Moja deca su mnogo patila posle tih trauma, mokrila su noću u krevet do 10 godine, halucinirala da su im očevi živi, da ih zovu telefonom. Pitala sam se zbog čega me prati takva sudbina. Moja majka učestvuje u svim humanitarnim aktivnostima u Tuzli, ništa ne razumem. Ja posebno nisam mogla ništa loše da učinim, u sportu sam celog života. Stvarno ne znam čime sam zaslužila ovakvu sudbinu. Pitala sam starije iz familije, da ne vučemo možda neko prokletstvo - pričala je rukometašica.
Inače, Svetlana je pre više od godinu dana za magazin „Stori“ ispričala je kako su njeni bivši partneri odlazili iz njenog života, ali i života njihove dece.
- Doživela sam dosta tragedija, ali ne volim da plačem nad svojom sudbinom. Jedina stvar zbog koje žalim jeste to što sa svojom decom nisam provela onoliko vremena koliko sam želela. Propustila sam mnogo njihovih rođendana i kada im je mama bila potrebna nisam bila uz njih, već na terenu. Milan Magić i ja smo se sasvim slučajno sreli u jednom kafiću. Prvi put mi se dogodilo da sa nekim sedim i pričam 24 časa, a od tada, naredne tri godine nismo se nijednom razdvojili. Mogu da kažem da mi je s 50 godina ljubav konačno otvorila vrata - rekla je Ceca.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.