Reklame


Čak i u najboljoj nameri muškarci stvarno mogu da preteraju kada je reč o startovanju devojke koja im se sviđa...i ovako prođu
Čak i u najboljoj nameri muškarci stvarno mogu da preteraju kada je reč o startovanju devojke koja im se sviđa...i ovako prođu

Čak i u najboljoj nameri muškarci stvarno mogu da preteraju kada je reč o startovanju devojke koja im se sviđa. Možda neke od ovih već pomalo izlizanih rečenica mogu da ispadnu šaljive i simpatične, ali za neke bi čini se trebalo da postoji najstroža zabrana.

Za sve žene koje su se našle u sličnoj situaciji i željne su malo smeha sakupljeno je 15 "bisera" koji su ujedno i najgori startovi ikada.


- Izvini ispao ti je papirić! Ah, to je samo omot u koji si bila upakovana, bombonice.
- Kakav je osećaj biti najlepša devojka na svetu?

- Umro sam kada sam te video, jer od tvoje lepote ne mogu da dišem.
- Hej mačkice, želiš li da provedeš neki od svojih devet života sa mnom?
- Nisam pijan već me tvoja lepota potpuno omamila.
- Izvini, da li možeš da mi pozajmiš mobilni. Rekla mi je mama da je nazovem kada
pronađem ženu svog života.
- Da izgled može da ubije, ti bi bila oružje za masovno uništenje.
- Da li možeš molim te da mi naručiš jednu kafu jaku kao ja i slatku kao ti.
- Da li ti je tata vajar? Pa kad si tako savršeno građena...
- Hej maco, da se upoznamo, ja sam "Whiskas" (hrana za mačke).
- Da nemaš možda mapu? Stalno se gubim u tvojim očima.
- Je li ti tata lopov? Ko je onda ukrao zvezde s neba i stavio ih u tvoje oči?
- Da li si umorna? Pa zato što si celu noć lutala po mojim mislima.
- Možemo li da se upoznamo? Ja sam gospodin Pravi. Neko mi je rekao da me tražiš.
- Hej šećeru, ne izlazi na sunce jer bi mogla da se rastopiš.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.